تصویر چرا بازاریابی موبایلی ؟

چرا بازاریابی موبایلی؟

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

بازاریابی موبایلی، گونه‌ای از بازاریابی است که با ظهور موبایل به وجود آمد و هم‌چنان در حال رشد و گسترش می‌باشد. امروزه، موبایل بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی هر فرد محسوب می‌شود. به همین دلیل، بازاریابی موبایلی شیوه‌ای ساده و مقرون به صرفه جهت ارتباط با مشتریان و ترغیب آن‌ها به خرید است. روش‌های زیادی برای انجام این مهم وجود دارد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱- ارسال پیامک یا SMS

یکی از رایج‌ترین و ارزان‌ترین شیوه‌های بازاریابی موبایلی، ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی برای مشتریان است. تمام گوشی‌های موبایل قابلیت دریافت پیامک را دارند. بنابراین، با داشتن لیستی از شماره تلفن‌های مشتریان می‌توان آن‌ها را از آخرین تحوّلات و خدمات مطلع کرد.

۲- ارسال پیام چندرسانه ای یا MMS

با استفاده از پیام چندرسانه‌ای می‌توان عکس و ویدئو را به مشتری ارسال کرد. بنابراین، می‌توان اطلاعات کامل‌تری را نسبت به پیامک برای مشتری فرستاد.

۳- بازاریابی برنامه ای

در این روش، محصولات و خدمات توسط یک برنامه موبایلی به مشتریان عرضه می‌شود و می‌توان با ارسال نوتیفیکیشن، مشتریان را از رویدادها و حراجی‌ها مطلع ساخت.

۴- بازاریابی درون بازی

امروزه، در اکثر بازی‌ها، قسمتی وجود دارد که به تبلیغ تخصیص داده شده است و خدمات و محصولات ارائه شده، در آن‌جا نمایش داده می‌شوند. بنابراین، هر چه بازی مخاطب بیشتری داشته باشد، امکان دیده شدن تبلیغ و نهایتاً جذب مشتری افزایش می‌یابد.

۵- بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی دائماً در حال گسترش و عضوگیری هستند. افراد با تولید محتوا و جذب افراد، توسط اشتراک‌گذاری موجب گسترش آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و نتیجتاً، اینترنت می‌شوند. حتی، در بعضی شبکه‌های اجتماعی هم‌چون فیسبوک و توییتر لایک‌ها و علاقمندی افراد بررسی می‌شود و صفحات تبلیغاتی متناسب با سلیقه آن‌ها، نمایش داده می‌شود.۶- کدهای QR

تهیه کننده : مریم لارنی

با آموزش های رایگان تلگرامی ما همراه باشید

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.